روش های حرفه ای سفید کردن :
نوشته شده توسط : تانیا

روش های حرفه ای سفید کردن

دو محصول اصلی مورد استفاده برای سفید کردن دندان ها پراکسید هیدروژن و پراکسید کاربامید هستند. برخلاف خمیردندان سفیدکننده که از یک ماده ساینده برای از بین بردن مکانیکی لکه های سطح سطح استفاده می کند، مولکول های اکسیژن موجود در این مواد سفید کننده لکه های دندان شما را در سطح مولکولی ضعیف می کنند.ابزارهای داخلی برنامه Photos

بسیاری از نوارها، کیت ها و قلم های سفید کننده بدون نسخه (OTC) نیز از نوعی پراکسید استفاده می کنند. تفاوت بین این سفید کردن دندان های حرفه ای در غلظت شیمیایی آن است.

جوزف مایکل بروفسکی، رئیس دندانپزشکی کودکان در مرکز پزشکی کودکان کوهن نیویورک می‌گوید: «در مطب، ما از درصد بالایی از پراکسید هیدروژن استفاده می‌کنیم، زیرا توانایی جداسازی دندان‌ها را داریم. ما از یک بند لاستیکی مخصوص برای محافظت از لثه‌های بیمار استفاده می‌کنیم، زیرا اگر پراکسید به لثه‌ها وارد شود، آنها را می‌سوزاند.»

مانند محصولات سفید کننده خانگی، انواع روش های حرفه ای سفید کننده دندان وجود دارد. سفید کردن حرفه ای در مطب روشی سریعتر و البته پرهزینه برای روشن کردن سفیدی مرواریدی شماست. در همین حال، سینی های سفارشی در منزل از نظر زمان و هزینه درمان، جایی بین سفید کننده حرفه ای در مطب و سفید کننده OTC قرار می گیرند.

سفید کردن در دفتر در مقابل. سینی های سفارشی خانه

در حالی که سفید کردن در خانه و سفید کردن در مطب تحت نظارت دندانپزشک شما موثر است، چند تفاوت عمده وجود دارد.9 تا از بهترین سالن های زیبایی

هزینه

سینی های سفارشی و سفارشی نسبت به سفید کننده های داخل مطب مقرون به صرفه تر هستند، اما همچنان گران تر از سینی های بدون نسخه و سایر محصولات سفید کننده خانگی هستند. آنها معمولاً از 300 تا 600 دلار متغیر هستند. بروفسکی می گوید در همین حال، سفید کردن در مطب 800 تا 1000 دلار هزینه دارد.

بیمه دندانپزشکی چطور؟ از آنجایی که سفید کردن دندان یک درمان زیبایی است، تحت پوشش بیمه دندانپزشکی نیست.





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: